zondag 27 mei 2012

Welcome / Welkom / Bienvenue

Hello dear roses,

I wanted to create this blog for the Belgium fans, but all other fans from the band Versailles are of course welcome as well! The more the merrier! <(n_n)>
Seeing I'm a Belgian girl, I speak dutch, a little french and English.
I try to write this blog in three languages.

Have a wonderful sunday!
-------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo dear roses,

Ik heb deze blog gecreëerd voor fans uit België, maar alle andere fans zijn uiteraard ook welkom! Hoe meer hoe beter! <(n_n)>
Ik ben dus een meisje uit België en spreek dus Vlaams, een beetje Frans en Engels.
Ik probeer alles in drie talen te schrijven.

Ik wens jullie een geweldige zondag toe!
------------------------------------------------------------------------------------------

Bonjour dear roses,

J'ai créé cette blog pour les fans de Belgique, mais tous les autres fans sont bienvenus aussi! <(n_n)>
Je suis une fille et J'habite en Belgique. Je parle Flamand et un peu de Française et Anglais. J'essaie d’écrire en trois langues.

Je vous souhaite un bon dimanche!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten